reklama

Návod ako nájsť na internete najnižsiu cenu

Pre niekoho samozrejmosť, pre iného dobrá rada nad zlato. Po prečítaní tohto blogu možno zistíte, že Vám doteraz unikali ešte nižšie ceny, hoci ste ich vyhľadávali na portáloch, ktoré porovnávajú ceny hľadaného produktu na rôznych e-shopoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Umývadlo Sanitec Kolo
Umývadlo Sanitec Kolo (zdroj: Katalóg Sanitec 2012)

Pozrime sa napr. na najnakup.sk

Chcem napr. nájsť umývadlo Kolo Quattro s otvorom pre batériu 60x48cm s povrchom Reflex Kolo, pozrel som si ho buď v kamennom obchode alebo našiel v cenníku a zistil, že má kód K61460 900

Kliknem na najnakup.sk a do políčka „hľadaj tovar" vložím kód K61460 900. Portál mi hneď po vložení navrhne dané umývadlo a keď naň kliknem, zobrazí mi zoznam e-shopov, kde si ho môžem kúpiť. Najnákup mi tvrdí, že tovar ponúka 9 obchodov v cenovom rozpätí od 194,2 EUR po 257,15 EUR. Víťazom sa teda stáva luxusnakupelna.sk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skúsme však inú možnosť. Po vložení kódu produktu do kolonky „hľadaj tovar" neklikajte na ponúknutý produkt, ale potvrďte hľadanie enterom. Portál Vám ponúkne výsledky fulltextového vyhľadávania a zrazu tam máte viac obchodov aj s nižšou cenou. V tomto prípade sa víťazom stáva www.ozonius.sk, ktorý ponúka produkt za 178,21 EUR.

Ušetril som 16 EUR, čo je pri cene tovaru cca 8%. No nekup to :)

Skúste si to s hocijakým iným produktom. Napr. keď hľadám notebook zenbook UX31A-R4003P, pri kliknutí na produkt dostanem ponuku od 19tich obchodov. Pri fulltextovom vyhľadávaní mám zrazu ponúk 47.

Ján Karman

Ján Karman

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Krásny a bezstarostný život čaká každého, kto prestane počúvať rozhlas a pozerať televíziu. A ja som sa do toho predsalen namočil.Som okresným predsedom strany SaS pre mestskú časť Petržalka a poslancom v zastupiteľstve BSK. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu